Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2010 19:43 - Нов ден, ново начало.
Автор: sarcasticnicky Категория: Забавление   
Прочетен: 1679 Коментари: 0 Гласове:
2



Всеки ден е ново начало. Като една малка нова година, когато си обещаваме, че спираме да пушим, пием и прочие. също както за новата година, имаме очаквания и за новия ден. Всеки нов ден очакваме нещо. Аз почнах да тринирам, също о осъзнах нещо. Прекалено много се грижа за чувствата на хората. Затова спирам. И без това в нищо не ги наранявам просто бидейки себе си. И така, аз съм себе си.
Много работи след днешният ден сякаш спряха да имат значение. Очаквам това от близо два месеца. Накрая съзнавам, че всъщност не е толкова трудно, когато се чувстваш добре в кожата си, имаш добри и приятни хора около себе си и .. и няма друго. Поне лично на мен друго не ми трябва.
Не знам защо цяла сутрин мисля за Коледа.Ще я прекарам самичка. Като се замисля, май наистина ще е така. А след това се замислям и за нова година. Пак ще я празнувам на същото място както по принцип, насявам се тази година да е по трезво и по -mature. Само се надявам, не казвам, че ще е.

За сега събирам идеи за новогодишната прическа, да се надяваме да намеря нещо подходящо.


Тагове:   начало,   нов,   ново,   ден,


Гласувай:
2



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sarcasticnicky
Категория: Забавление
Прочетен: 18105
Постинги: 3
Коментари: 5
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930